Doprava

Vaše objednávky doručíme v běžném roce v naprosté většině případů do 48hodin. Vyberte si možnost dopravy, která je vám nejbližší. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr. Poštovné zdarma při objednávce nad 1600 Kč. Zásilku vám doručíme za ceny od 49 Kč.

Osobní odběr Zásilkovna.cz od 59 Kč
platba předem od 59 Kč
na dobírku od 89 Kč
Detailní seznam výdejních míst
 
Česká pošta balík do ruky od 89 Kč
platba předem od 89 Kč
na dobírku od 129 Kč

Osobní odběr Česká pošta BALÍKOVNA od 49 Kč
platba předem od 49 Kč
platba v hotovosti od 79 Kč

Zásilkovna doručení na adresu kurýrem od 79 Kč
platba předem od 79 Kč
na dobírku od 119 Kč


Osobní odběr Zásilkovna.cz podrobnosti

Zboží si můžete vyzvednout na některém z výdejních míst Zásilkovna.cz po celé ČR
Detailní seznam všech výdejních míst

Objednání zboží
Objednáte zboží v internetovém obchodě Krávoviny.cz a při objednávce vyberete osobní odběr a pobočku, na které si zboží chcete vyzvednout. Výdejní místo si vyberete jednoduše v košíku.
Zpracování Vaší objednávky
My Vaši objednávku zpracujeme a ideálně do druhého pracovního dne ji zašleme jako zásilku na Vámi vybranou pobočku Zásilkovna.cz
Připravení zásilky
Nejpozději dva pracovní dny od objednávky bude Vaše zásilka na vybrané pobočce připravena k vyzvednutí. K vyzvednutí budete vyzváni pomocí SMS zprávy a emailu.
Kontaktování zákazníka
O tom, že je zásilka připravena k odběru Vás budeme informovat pomocí SMS zprávy a emailu. Následně běží standardní 7 denní lhůta na vyzvednutí zásilky. Prosíme, nechoďte do výdejního místa dříve, než budete vyzváni. Vaše zásilka nemusí být připravena.
Vyzvednutí zásilky na dobírku
V případě, že je zásilka na dobírku, bude Vám vydána na základě čísla objednávky a uhrazení celé dobírkové částky v hotovosti. Na většině pobočkách Zásilkovna.cz většinou není možné platit kartou.
Vyzvednutí zásilky placené předem
V případě, že zásilka byla hrazena předem, vyžaduje se také předložení dokladu totožnosti, případně čísla objednávky.
Mohu si zboží ve výdejním místě rovnou koupit?
Ne, výdejní místa Zásilkovna.cz jsou určena pouze pro výdej zásilek, které jste si u nás před tím objednali. Zboží rozesíláme z centrálního skladu v Českých Budějovicích.
Výdejní místa jsou vaše pobočky?
Ne, výdejní místa označená jako Zásilkovna.cz slouží pro výdej zásilek pro více eshopů. Proto doporučujeme vyčkat na výzvu SMS o připravené zásilce a mít u sebe číslo objednávky.
Nepřišla mi zpráva o vyzvednutí.
Omlouváme se, ale patrně jste špatně zadali své telefonní číslo při objednávce, pokud vám nedorazila SMS zpráva, informace dostanete také e-mailem.

Česká pošta balík do ruky podrobnosti
Zboží bude doručeno do následujícího pracovního dne od podání zásilky (druhý den po expedici zboží). Po expedici zásilky vám zašleme na e-mail informace včetně podacího lístku a kódu TRACK&TRACE. Můžete tak sledovat svou zásilku, jak putuje k vám. V případě, že vás poštovní doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště a do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 7 dní!
Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce. Ve všední dny doručuje Česká Pošta mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských měst doručujeme v časových pásmech 8:00-14:00 hod a 13:00-19:00 hod.
Když je u balíku tel a mail, pak si může balík vyzvednout kdokoli jen s pomocí kódu- tzn. nez občanského průkazu, jen s kódem.

Co dělat, když přijde poškozená zásilka?
•    každou zásilku doručovanou Českou poštou si před převzetím pozorně prohlédněte
•    pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, doporučujeme zásilku nepřebírat
•    často se stává, že si hned poškození nevšimnete, v takovém případě je nutné:
•    Uplatnit reklamaci na příslušné poště dle dodací adresy nejpozději do 24hod
•    kontaktovat centrum České pošty na telefonu  800 104 410

U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je dodání zásilky dopolední pochůzkou, nebo uložení zásilky na jiné ukládací poště.
https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/overeni.html

Chcete balík doručit odpoledne?
Pokud jste obdrželi SMS nebo e-mail o odeslání balíku, můžete nejpozději do půlnoci v den, kdy jste avízo obdrželi, požádat o Změnu termínu nebo způsobu doručení.
Nejdříve si ověřte, zda ve vaší lokalitě službu Odpolední doručování nabízíme. Pokud ano, požádejte o odpolední doručování prostřednictvím internetového formuláře.
Doručovatel vás před doručováním bude telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu.

Česká pošta BALÍKOVNA podrobnosti
Zboží si můžete vyzvednout na některém ze 222 výdejních míst Balíkovny po celé ČR. Jedná se o speciálně označené přepážky na vybraných větších poštách, kde Vás odbaví co nejrychleji bez fronty a dlouhého čekání.

Vyzvedněte si balík na poště bez čekání. Pro vyzvednutí zásilek můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt Balíkovna. Stačí zvolit tlačítko „Zrychlený výdej balíků“ na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. K vyzvednutí stačí předložit kód z e-mailu nebo SMS. Není třeba občanský průkaz - zásilku může po předložení kódu vyzvednout kdokoliv. Vždy vám garantujeme uhrazení dobírky platební kartou.

Výhody BALÍKOVNA
Rychlé obsloužení. Tady přednostně vyřizujeme balíkové služby, díky vyvolávacím systémům vás navíc pozveme na řadu rychleji.
Vždy zaplatíte kartou. Na všech Balíkovnách vyřídíte své platby včetně dobírek.
Pošlete si pro balík někoho blízkého. S kódem pro vyzvednutí z e-mailu nebo SMS nemusíte prokazovat totožnost a je to rychlejší. V případě, že si nebudete moci svoji zásilku vyzvednout, tak ji může za vás vyzvednout i 3. osoba, která má k dispozici kód pro vyzvednutí.
Zaparkujte a naložte. Pro balíky si můžete zajet rovnou na depa. Balíkovny tam mají prodloužené otevírací doby, nebo dokonce nonstop provoz.

Objednání zboží
Objednáte zboží v internetovém obchodě Dárkoviny.cz a při objednávce vyberete Osobní odběr Balíkovna a pobočku, na které si zboží chcete vyzvednout. Výdejní místo si vyberete jednoduše v košíku.
Zpracování Vaší objednávky
My Vaši objednávku zpracujeme a ideálně do druhého pracovního dne ji zašleme jako zásilku na Vámi vybranou pobočku Balíkovny.
Připravení zásilky
Nejpozději dva pracovní dny od objednávky bude Vaše zásilka na vybrané pobočce připravena k vyzvednutí. K vyzvednutí budete vyzváni pomocí SMS zprávy a emailu.
Kontaktování zákazníka
O tom, že je zásilka připravena k odběru Vás budeme informovat pomocí SMS zprávy a emailu. Následně běží standardní 7 denní lhůta na vyzvednutí zásilky. Prosíme, nechoďte do výdejního místa dříve, než budete vyzváni. Vaše zásilka nemusí být připravena.
Vyzvednutí zásilky na dobírku
V případě, že je zásilka na dobírku, bude Vám vydána na základě čísla objednávky a uhrazení celé dobírkové částky v hotovosti. Na všech pobočkách Balíkovna.cz lze platit kartou.
Mohu si zboží ve výdejním místě rovnou koupit?
Ne, výdejní místa Balíkovna.cz jsou určena pouze pro výdej zásilek, které jste si u nás před tím objednali. Zboží rozesíláme z centrálního skladu v Českých Budějovicích. Výdejní místa označená jako Balíkovna.cz slouží pro výdej zásilek pro více eshopů. Jsou to pobočky České Pošty.

Zásilkovna doručení na adresu kurýrem podrobnosti

Zásilkovna nejvýhodnější doručení po ČR. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou pracovní dny od 8 do 18 hodin. Zboží Vám bude doručeno až do domu nejpozději do 24 hodin od expedice. V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně čísla zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si můžete ověřit v systému sledování zásilek on-line. V případě, že nebudete přítomni na uvedené adrese, bude Vám zanecháno oznámení o doručení, ve kterém naleznete kontakt na doručující depo pro upřesnění druhého bezplatného doručení. Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.


Co dělat, když přijde poškozená zásilka?
•    každou zásilku doručovanou kurýrem si před převzetím pozorně prohlédněte
•    podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené
•    v případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout
•    v případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL - je předmětem důkazního řízení
•    na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.


Odeslat článek známému   Vytisknout